niedziela, 3 grudnia 2017

Grudniownik 2017

Witajcie Kochani:)

W ubiegłą sobotę byłam na warsztatach we Wrocławiu u Kasi Gruszy.
Cudowny czas spędzony ze wspaniałymi dziewczynami i Kasią:) Dużo rozmów, dużo śmiechu - takie fajne odstresowanie od codzienności...

Robiłyśmy album - grudniownik, oparty na kolekcji papierów Lemoncraft - "Christmas Carols"
Pomimo, że warsztaty trwały 4 godziny, to czas śmignął tak błyskawicznie, ze nawet nie wiem kiedy.
Przez cały tydzień wieczorami dokańczałam album w domu. Udało mi się go ukończyć w piątek, ale dopiero dziś był czas na fotki i obrobienie ich.

Album ma kieszonki pomiędzy stronami i boczne i górne - w których są karty na kolejne dni grudnia.
Wszystkie naklejone na stronach dekoracje, są naklejone tak aby można pod nie włożyć zdjęcie.
Karty otwierane są naprzemiennie - raz na boki, a raz na górę.
Oznaczonych jest 24 dni grudnia, ale kart jest więcej, aby ze świątecznych dni można było zmieścić więcej pamiątek.

Oto co udało mi się wyczarować:)
















































Pozdrawiam wszystkich ciepło:)
Życzę spokojnego, niedzielnego popołudnia:)
Pa, pa:)

47 komentarzy:

  1. Wspaniały album! Zazdroszczę takich warsztatów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu:)
      Już drugi raz byłam na warsztatach u Kasi i ciągle mi mało:)

      Usuń
  2. Śliczny albumik ! Czyżbyś mieszkała niedaleko Wrocławia ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne warsztaty :) Grudniownik kosmiczny :)Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudo niesamowite, Agatko. Takie warsztaty to skarb.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:)
      Na takich warsztatach zawsze się człowiek nauczy czegoś nowego.
      Ściskam mocno.

      Usuń
  5. Śliczności stworzylas! A warsztatów cichutko zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko:)
      Była okazja to skorzystałam, nie wiem kiedy mi się uda wyrwać na warsztaty kolejny raz - pewnie nieprędko.

      Usuń
  6. cudeńko w niesamowitym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny album. Każda kartka dopracowana.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Piękny album! Bardzo mi się podoba. A warsztatów po cichu zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko prześlicznie Ci wyszedł ten grudniownik.
    A takich warsztatów to tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lideczko:)
      Raz po raz człowiekowi też się coś należy no nie?:)

      Usuń
  10. Cudny jest ten grudniownik:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie się prezentuje! Przepiękny.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny jest , warsztatów zazdroszczę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - w lutym Kasia będzie mieś warsztaty na DWC we Wrocku:)
      Na FB jest już oficjalne ogłoszenie:)

      Usuń
  13. Agatko! Przeuroczy Albumik, Piękne Papiery dobrałaś - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu:)
      Materiały do albumu miałyśmy przygotowane przez Kasię:)

      Usuń
  14. Piękny jest ten album Agatko, jestem zachwycona pomysłowością i starannością wykonania. Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu za tak przemiły komentarz:)
      Ściskam Cię mocno:)

      Usuń
  15. Album to prawdziwe dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny album!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Szczęściara i widać, że warsztaty przyniosły sukces!!! Efekt końcowy bardzo mi się podoba:). Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Ci fajnie! Piękna praca, cudownie dopracowana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Grudniownik jest piękny! Aż wzdycham sobie do niego, bo naprawdę jest ślicznie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń