sobota, 4 listopada 2017

Święta na okrągło - zabawa u Inki - pażdziernik i nie tylko...

Witajcie Moi Drodzy:)

Zawsze starałam wyrobić się w danym miesiącu z zabawami (nawet jeśli termin zabawy kończył się na początku kolejnego miesiąca), ale tym razem nie udało mi się i karteczka na zabawę u Inki, pojawia się dziś.
Październikowy temat brzmiał - "Bogactwo złota, blask srebra". Naszym zadaniem było połączyć oba te kolorki.
Co prawda fotka nie oddaje tych kolorków, ale papierki jakie tu użyłam są złote i srebrne, a dodatkowo bombka jest przetarta złotą pastą.

Będzie bardzo skromnie z fotkami, bo tylko jedna:)




Korzystając z okazji pokażę Wam jeszcze dwie karteczki, jakie ostatnio u mnie powstały...








A ponieważ ostatnia karteczka jest iście motylkowa, to zgłaszam ją na wyzwanie w KTM - "Motylem jestem"

 
To tyle na dziś. Przesyłam serdeczne pozdrowienia:)
Pa, pa:)

48 komentarzy:

  1. Pięknie sobie poradziłaś z błyszczącym wyzwaniem u Inki :-D Piękna kompozycja ,ja nad swoją ciągle myślę ;-D Kwiatowe karteczki też wspaniałe ,powodzenia w wyzwaniu :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ewuniu:)
      Czasem tak jest, że kartki sypią sie jedna za drugą, a czasem przez dłuższy czas niemoc twórcza:):)Ale jak znam Twoją twórczość, to pojawi się u Ciebie coś zachwycającego:)

      Usuń
  2. Agatko! Wszystkie karteczki sa urocze , Ale ta druga najbardziej mi się podoba - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Krysiu:) I przyznam się, że ta druga też mi się najbardziej podoba:)

      Usuń
  3. Nie jest źle;) ;);) taka inna;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem złoto i srebro pasuje!!! Super karteczki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko super są te Twoje karteczki. Może i w październiku się nie wyrobiłaś, ale u Inki można zgłaszać kartki do 5 listopada w terminie się zmieściłaś :) Miłej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lideczko:)Ja też życzę Tobie miłej niedzieli:)

      Usuń
  6. Bardzo ładna złoto-srebrna :) Kwiatowe też piekne :)Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga i także miłej niedzieli życzę:)

      Usuń
  7. Kochana przepiękne stworzyłaś karteczki..;) Są one śliczne.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Dorotko:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  8. Agatuś, kartki są cudne, a mi oczywiście z wiadomych względów najbardziej podoba się ostatnia:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:)Tak myslalam, że ta motylkowa przypadnie Ci do gustu:)

      Usuń
  9. Wszystkie piękne! A ta e złotem i srebrem jest prześliczna, iście na bogato ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ewuniu:) Buziaki dla Was:)

      Usuń
  10. Pierwsza śliczna, ale motylkowa najbardziej przyciąga uwagę. Cudowne motyle!
    Pozdrawiam Agatko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudne kartki! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Ewuniu i dziękuję:)

      Usuń
  12. Wszystkie kartki mi się podobają ale ta motylkowa najbardziej mnie urzekła :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ta kartka dla Inki. Świetnie połączyłaś złoto ze srebrem. Kartki okolicznościowe urzekające. Zauważyłam piękne różyczki z atłasu. Dodają uroku tej kartce. Mam wrażenie, że motylki chyba uniosą motylkową kartkę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak przemiły komentarz:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  14. Piękne kartki :) Mam słabość do motylków... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie - motylki mają coś w sobie:)

      Usuń
  15. piękne kartki! świetnie sobie poradziłaś z połączeniem złota i srebra! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszło pieknie i ze złocista i z kwiecistymi karteczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna wszystkie kartki ale szczególnie spodobała mi się ta pierwsza własnie na zabawę do Inki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneczko:)
      Ściskam mocno:)

      Usuń
  18. Wszystkie cudne. Ta pierwsza najpiękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie karteczki przepiękne!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  20. Tylko jedno zdjecie ale wystarczy. W pelni oddaje blask zlota i srebra! Wyszlo skromnie a zarazem z przepychem za sprawa kolorow! Pozostale kartki tez swietne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie trzy są Agatko przeurocze ale zachwyciłam się tą z różyczkami - jest śliczna! Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń