niedziela, 12 listopada 2017

Podaj dalej - wysłane do dziewczyn

Witajcie Kochani:)
Latem, bodajże w lipcu ogłosiłam na swoim blogu zabawę PODAJ DALEJ. Zapisały się trzy dziewczyny: Dorotka, Lideczka oraz Magda.
W ubiegły poniedziałek udało mi się wysłać wszystkie trzy paczuszki z przydasiami dla dziewczyn. Wiem, że do Lidzi i do Dorotki przesyłki dotarły. Mam nadzieję, że do Magdy także.

Dla Dorotki...



Dla Lidzi...



I dla Magdy...


Pozdrawiam wszystkich cieplutko i do następnego razu:)
Pa, pa:)

39 komentarzy:

  1. Piękne prezenciki przygotowałaś, Agaciu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się, żeby każda z dziewczyn dostała coś co lubi:-)
      Uściski Gosiu:-)

      Usuń
  2. Przygotowałaś Agatko wspaniałe prezenty, jestem pewna że się spodobały.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko kochana przepięknie nas obdarowałaś, ja jestem swoim prezentem zachwycona i jeszcze raz Ci z całego serca za niego dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lideczko cała przyjemność po mojej stronie:-)

      Usuń
  4. Świetne prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za cudowną niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko! Wspaniałe prezenty wysłałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu i ja również przesylam serdeczne uściski:-)

      Usuń
  7. Bardzo ładne prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty, super, że cieszą obdarowane.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest najważniejsze, aby obdarowane cieszyły się:)

      Usuń
  9. super paczuszki przygotowałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prezenty przygotowałaś dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe przesyłki dla Dziewczyn uszykowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super prezenty zrobiłaś,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne i bogate prezenty poleciały do dziewczyn :)
    Dziękuję za śliczną kartkę , a szczególnie za ten cytat ... czytałam wielokrotnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co Beatko - cieszę się, że karteczka dotarła:)

      Usuń
  15. Dziewczyny zadowolone to najważniejsze ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Dorotko - cieszę się, że Ty się cieszysz:)

    OdpowiedzUsuń