sobota, 24 czerwca 2017

Tusal 2017 - czerwiec

Witajcie Kochani

Dziś 24 czerwca, a więc kolejna odsłona naszych Tusal-owych słoiczków. Powiem szczerze, że przez ostatni miesiąc niewiele przybyło w moim słoiczku - bo rapem powstało tylko kilka haftowanych karteczek. Natomiast mój kolos St. Petersburg stoi (na krośnie) odłożony. Nic a nic na nim nie przybyło od ostatniej odsłony 1 czerwca. Powód - taki jak u większości z Was - brak czasu. Po ponad 2,5 miesięcznej przerwie wróciłam do pracy i doba znów skurczyła mi się niemiłosiernie. Ale już wychodzę na prostą, więc w najbliższym czasie zamierzam nadrobić hafciarskie zaległości.

Dobra, dość gadania - tak oto prezentuje się mój słoiczek na dzień dzisiejszy:)



Życzę wszystkim udanego i słonecznego weekendu:)
Pa, pa:)

19 komentarzy:

  1. Sporo niteczek już w Twoim słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od początku zabawy troszkę się już uzbierało:)

      Usuń
  2. Miłego niedzielnego odpoczynku! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosieńko i Tobie również wszystkiego najlepszego życzę:)

      Usuń
  3. Powrót do pracy po dłuższej przerwie zazwyczaj bywa bolesny. Słoiczek poczeka i haft również. Życzę Ci Agatko miłego niedzielnego wypoczynku i przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu - niedziela była bardzo udana:)
      Tobie Kochana życzę wszystkiego dobrego na nowy tydzień.

      Usuń
  4. zyczę jak najwiecej czasu na przyjemności robótkowe :) bo z niecierpliwością be∂e czekać na kolejne odsłony tego pięknego dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie - wolnego czasu biorę jak najwięcej:):)

      Usuń
  5. Agaciu, pięknie Twój słoiczek pozuje.
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna odsłona słoika :) A z czasem się ogarniesz i znów zaczniesz śmigać z igłą po krośnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wakacje...więc na 2 miesiące zawieszone wszelkie zajęcia dodatkowe, no i czasu wolnego będzie więcej popołudniami:)

      Usuń
  7. Ptaszkowy słoiczek uroczy...a i kalendarz sówka zachwyca !
    Pozdrawiam ciepło:0
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję....całkiem niedawno kupując kwiaty w kwiaciarni, zauważyłam ten sowi kalendarz i musiałam go mieć:):)

      Usuń