niedziela, 25 czerwca 2017

Box dla Zosi

Witam Was serdecznie:)

Niedzielny wieczór....od jutra czeka nas kolejny tydzień na obrotach i tak aż do sierpniowego urlopu. Dobrze, że dzieciaczki mają wakacje - więc wszystkie popołudnia będą woooolne - bo przez te dwa miesiące urlopujemy od wszelakich zajęć dodatkowych.

A tymczasem chciałam Wam pokazać co u mnie ostatnio powstało. A mianowicie expoloding box na 2-gie urodziny Zosi. Był tylko jeden warunek - miały być kotki i pieski:)...no to poszły w ruch stempelki i promarkery i oto co wyczarowałam...



























Mam nadzieję, że pudełeczko spodobało się małej Zosi.

A teraz UWAGA...UWAGA mam ważne pytanie:)
Czy któraś z Was Kochane Moje wybiera się może w przyszły weekend do Wrocławia na 14 Dolnośląskie Warsztaty Craftowe? Pytam, bo ja tam będę i może byłaby okazja do poznania się w realu.

To tyle na dziś:)
Przesyłam serdeczne pozdrowienia oraz życzę miłego i słonecznego pierwszego, wakacyjnego tygodnia:)
Pa, pa:)

48 komentarzy:

  1. Rewelacyjny i radosny boxik! Świetne są te kotki i pieski :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny! Kolorowy i radosny. Idealny dla małej Jubilatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny! Kolorowane stempelki zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana...choć do fajnego kolorowania to mi jeszcze daaaaaaaleko:)

      Usuń
  4. Śliczny, radosny box! Na pewno spodobał się małej jubilatce.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Agaciu, boxik jest cudna, sama chciałbym taki dostać (przyznam Ci się, że w głębi duszy ciągle jestem małą dziewczynką:)
    Udanych warsztatów, kochana.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu:) Tak naprawdę to chyba w każdym z nas jest odrobina dziecka:)
      Warsztatów już się nie mogę doczekać....mam zamiar nauczyć się dużo fajnych rzeczy:)

      Usuń
  6. Sliczne, energetyczne kolorki...wspaniałą pamiątkę stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i mimo tylu zajęć potrafisz takie cuda czarować! Podziwiam :) Warunki spełnione, kotki i pieski są, więc nic więcej nie trzeba. Piękny box!
    Na warsztaty jedziesz? Ej, też chcę :D Czekam w takim razie na relacje z nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś....nawet nie wiesz jak bym chciała, żebyś i Ty tam była:):)
      Buziaczki Kochana:)

      Usuń
  8. Super box. Zwierzaczki świetne i myślę że Zosia szczęśliwa i zadowolona. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko -takie rzeczy dla dzieci to się zawsze z dziką przyjemnością robi:)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  9. Prześliczny box. jestem nim zachwycona ;) <3 A uczestnictwa w DWC zazdroszczę :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu:) Mam tam zamiar pilnie się uczyć od najlepszych:)

      Usuń
  10. Agatko wyszło cudnie, śliczne są te kotkowo-pieskowe stempelki. I już mam kolejne marzenie, które morze kiedyś zrealizuje - promarkery :)
    Do Wrocławia niestety się nie wybieram, baw się tam dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu:)
      Ja z początku jak nie miałam promarkerów to kredkami akwarelowymi kolorowałam. A promarkery to sobie sprawiłam dopiero grudniu.....oj marzy mi się jeszcze więcej kolorów, ale pomalutku...narazie musi wystarczyć to co mam:)
      Uściski:)

      Usuń
  11. Jaki śliczny box, uwielbiam takie dziecięce klimaty. Wrocek w zeszłym roku ogarnęłam- było cudnie, ale w tym niestety nie dam rady :( już Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga - no to pewnie nie raz się minęłyśmy, bo w ubiegłym roku też byłam....

      Usuń
  12. Śliczny boxik zwierzakowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko super ten box te kociaki i pieski są świetne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aneczko i uściski gorące przesyłam:)

      Usuń
  14. Jestem pewna, że Zosia była zachwycona! To śliczne, wesolutkie pudełeczko.
    Wielka szkoda, że nie mam bliżej do Wrocławia a i weekend już zaplanowany. Na pewno poznasz Agatko wiele fajnych osób. Baw się dobrze a ja czekam na relację.
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu:)
      Ja bardzo się cieszę, że jadę na różne warsztaty. Nawet w jednym z nich będę uczestniczyć razem z Sarą. To wspaniała okazja, żeby nauczyć się nowych technik, spotkać i poznać różne kreatywne osóbki......no i nie ma co ukrywać....zrobić wymarzone zakupy przydasiowe:
      Relacja będzie na 100%:)
      Uściski Kochana:)

      Usuń
  15. Kotków, piesków zatrzęsienie :))) Nie wiem, jak się je robi, ale wychodzą czadowe :) Zosia będzie miała piękną pamiątkę z tak ważnego dnia :))
    A w weekend to ja Wrocław właśnie opuszczam na chwilę:(
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) Kotki i pieski to pokolorowane i wycięte stempelki...fajna zabawa:):)
      A to rozumiem, że z Wrocławia jesteś?
      Pozdrowienia:)

      Usuń
  16. Boksik uroczy! A warsztatów zazdroszcze, noe wiedziałam ze sa a teraz mam inne plany.... Udanego inowocneho w twórczość spotkania Agulek i sciskam z Poronina:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko:)
      Ja trochę żałuję, że takich warsztatów nie ma gdzieś bliżej, ale z drugiej strony jest okazja do rodzinnego wyjazdu:)
      Poronin - ach.....cudowne miejsce:):)
      Uściski:)

      Usuń
  17. Dorotko prędzej czy później to ja myślę, że się spotkamy:):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy i niezwykle słodki box, Agatko!

    OdpowiedzUsuń