piątek, 24 marca 2017

Wielkanocny sal z Igiełkowymi kicajami

Witam Was cieplutko:)

Jakiś czas temu zapisałam się u Kasi na wielkanocny sal. Głównym założeniem zabawy jest to aby do 9 kwietnia wyszyć 9 zajączków - które zaprojektowała Igiełka.




Wobec powyższego - uroczyście oświadczam, że dziś skończyłam ostatniego kicaja i cała dziewiątka wylądowała na karteczkach - które niebawem "pójdą w świat":)
Tylko jeden z nich został wyszyty na kanwie, ale ponieważ był dla mnie zbyt duży, zamieniałam kanwę na "hardangera" i kicajki od razu zmalały:)

To co zapraszam do oglądania:)

Najpierw cała dziewiątka


A teraz każdy kicajek osobno:)
 
























 
Dzięki tej zabawie kartek na Wielkanoc na pewno mi nie braknie:)

Życzę wszystkim spokojnej nocy i słonecznego weekendu:)
Pa, pa.

49 komentarzy:

  1. O szczęśliwa TY! Ja biorę udział w różnych zabawach, a i tak chyba kartek mi braknie... śliczne karteczki powstały z Moniki wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko - masz rację, Monika zaprojektowała śliczne wzorki:)

      Usuń
  2. Całe stadko kolorowych zajączków 😁
    Wesolutko 😆☺😆

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe stadko kolorowych zajączków 😁
    Wesolutko 😆☺😆

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna gromadka. Kartki są śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są te kicajce!
    Kartki zrobiłaś z nimi piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne kicaje:) I jak pięknie prezentują się na karteczkach:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i również przesyłam pozdrowienia:)

      Usuń
  7. Ile zajączków... super są i świetne karteczki z nimi zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lideczko - jakby nie patrzeć zawsze 9 karteczek więcej:)

      Usuń
  8. To fakt:)karteczek wielkanocnych ci u Ciebie dostatek:))i to bardzo ładnych karteczek:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatuś, ale słodkie te kicajki. Ciekawe do kogo pokicają?:)
    Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu - a kicajki do Was kochane pokicają...do Was:)

      Usuń
  10. Przepiękne są te kicaje:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję piękni i też przesyłam słoneczne pozdrowienia:)

      Usuń
  11. Ale fajna zabawa:) króliki urocze, każdy ma w sobie to "cos"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko - każdy zajączek jest inny:)

      Usuń
  12. Gratuluję ukończenia zabawy! Króliczki są świetne, a karteczki z nimi piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. swietnie ci wyszly te zajaczki. i to na hardangerze, a ja sie tylko denerwowalam wyszywajac na nim. wyszywalam jedna nitka, a ty ?
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Ja też wyszywałam jedną nitką - bo krzyżyki są bardzo drobniutkie:)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  14. Jakie słodziaki :) Ślicznie je wyszyłas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatko świetne są te wzorki autorstwa Moniki , miałam na nie ochotę, tylko niestety czasu mi już brakuje. Poradziałś sobie wyśmienicie z tymi kartkami , co jedna to ładniejsza
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci Aniu, że myślałam, że się z nimi nie wyrobię....ale jakoś się udało:) Czadem człek za dużo zabaw sobie weźmie na głowę....
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  16. Jeden zajączek a tak różnorodne karteczki powstały. Są śliczne i efektowne. Świetnie sobie Agatko poradziłaś!
    Miłej niedzieli kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu - Monisia fajnie je zaprojektowała, że każdy z nich jest inny:)
      Słonecznej niedzieli:)

      Usuń
  17. Przeurocze kropkowane, paskowane, kółkowane kitajce, Aguś- kartki śliczne. Pozdrowienia ze słonecznej Bydgoszczy posyłam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu:)
      Przesyłam pozdrowienia cieplutkie a po niedzieli poleci do Ciebie karteczka albumowa - bo już jest gotowa:)

      Usuń
    2. Aguś- właśnie do drzwi zapukał uśmiechnięty listonosz z przesyłką od Ciebie- pięknie zaprojektowałaś kartę albumową, a wielkanocna kartka boska z kitajcem w kratkę. Jutro postaram się opublikować na blogu ;)Serdeczności życzę :) <3

      Usuń
  18. Mamo kicaje są przepiękne. A karteczki cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, szalejesz, szalejesz :) Całe stadko wygląda naprawdę ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana...mam czas to i szaleństwa więcej hihi:)

      Usuń
  20. Piękne prace szalejesz!!!!!!!!!!!!!!:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idzie wiosna...tzn., jest już wiosna....szaleństwo jak najbardziej wskazane:):)

      Usuń
  21. Dzięki tym kicajom masz sporo pięknych karteczek:)

    OdpowiedzUsuń