czwartek, 1 marca 2018

Wymianka kartkowa - luty 2018

Witajcie Kochani:)

Luty za nami pora więc zaprezentować karteczkę jaką poczyniłam na lutową wymiankę u Lideczki.
Tym razem hasłem przewodnim był znak zodiaku osoby dla której przygotowywaliśmy karteczkę.
Ja otrzymałam śliczną kartkę od Renii.
Reniu bardzo Ci dziękuję za kartkę i za ciekawy wpis w środku.






Ja natomiast przygotowałam taką oto karteczkę dla Bożenki. Mam nadzieje ze kartka dotarła.
Grafika zaczerpnięta z internetu STĄD





Przesyłam serdeczne pozdrowienia dla wszystkich odwiedzających, choć nadal tak mnie tu mało.
Do następnego razu.
Pa, pa:)

17 komentarzy:

  1. Super karteczki Agatko, ja się nimi zawsze zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko! Obie karteczki są przepiękne - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa wymianka :) łądne karteczki Wam wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki obydwie.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki rewelacyjne! Ten byczek jest bombowy!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie Słoneczko,nie dotarła,ale już się cieszę na piękną karteczkę:)))ja swoją też wysłałam już dwa tygodnie temu i nie mam informacji czy dotarła:))więc czekam cierpliwie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś dotarła do mnie Twoja karteczka:))))dziękuję:)jest śliczna:)))

      Usuń
  7. Widzę Agnieszko, że nie tylko imię mamy, to samo ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko, obie kartki są przepiękne.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są obie karteczki. Twórczość nie mała!

    OdpowiedzUsuń