poniedziałek, 22 stycznia 2018

Gosiu - dziękuję

Witajcie Kochani

Już jakiś czas temu otrzymałam od naszej Gosieńki  wspaniałą przesyłkę, która zawierała mnóstwo prezentów. Przesyłkę - ot tak poprostu, bez żadnego konkretnego powodu, bezinteresownie....w dowód pamięci i dobrych myśli...

Powiem tak... bardzo się wzruszyłam, bo nie spodziewałam się wcale a wcale takich wspaniałości.

Gosiu Kochana jesteś Aniołem:)
Dziękuję Ci z całego serca...

cudowny album








całe mnóstwo przydasi i łakoci - których było więcej ale nie doczekały do fotki, bo dostały się w rączki moich dzieci...



Gosiu raz jeszcze z całego serduszka bardzo, bardzo Ci dziękuję. Sprawiłaś mi ogromną radość tym prezentem. Jesteś niesamowitym blogowym Aniołem:)

15 komentarzy:

  1. Album wymiata- jestem oczarowana! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Małgosia Ciebie obdarowała. Same cudowności

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko! Bardzo hojnie Cię Gosieńka obdarowała - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosia jest osobą o wielkim sercu. Przysłała Ci same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miła niespodzianka. Zostałaś hojnie obdarowana

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent Gosia dla Ciebie zrobiła, ciesze się razem z Tobą Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, tak wszystko sie zgadza. Gosia to to na 100% jest Anioł.
    Cudne prezenty dostałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prezenty i jak dużo przydasi do tworzenia !**

    OdpowiedzUsuń
  9. Agaciu, taki drobiazg, żebyś zawsze pamiętała, że nie jesteś sama...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ohoho! Super prezent! Teraz to nic tylko tworzyć!:)

    OdpowiedzUsuń