poniedziałek, 10 lipca 2017

14-te Dolnośląskie Warsztaty Craftowe

Witajcie Kochani:)

Jak zapewne wiecie 1 i 2 lipca przebywałam we Wrocławiu, na 14 - tych Dolnośląskich Warsztatach Craftowych. To już moje trzeci pobyt na tych warsztatach.
Dziś chciałabym Wam troszkę opowiedzieć co tam się działo i w jakich warsztatach brałam udział.

Na pierwszy rzut poszły poranne warsztaty u Agnieszki Cebuli na których robiliśmy kwiaty z foamiranu.
Agnieszka jest przesympatyczną i wiecznie uśmiechniętą osóbką. Z wielką cierpliwością tłumaczyła i pokazywała co i jak, oraz zdradzała nam sekretne tajemnice foamiranowych kwiatków.
Zapraszam Was na blog Agnieszki - zobaczycie jakie cuda robi.

A jak pokażę Wam, co mnie się udało wyczarować. Niestety kwiatki trochę zostały zmaltretowane drogą powrotną - choć starałam się je dobrze zabezpieczyć to i tak trochę mi się pogniotły.
Wszystkie kwiatki były wycinane z białego foamiranu, a kolorki jakie widać na zdjęciach to efekt tuszowania.







Bardzo się cieszę, że nauczyłam się robić takie różyczki. Do tej pory wydawało mi się to strasznie skomplikowane.....a w rzeczywistości robi się je lekko, łatwo i przyjemnie...



Kolejnymi warsztatami w sobotę, w jakich brałam udział były warsztaty prowadzone przez Olę - znaną w blogowym świecie jako Ikemo.
Na tych warsztatach z kolei tworzyłyśmy bardzo mediowy LOVE TAG.
Ola z niesamowitą cierpliwością i spokojem tłumaczyła nam wszystko o mediach, farbkach, tuszach, pastach, żelach..... Dzięki temu moja wiedza na temat mediowania dość dobrze się ugruntowała no i przestałam się bać działać w tej dziedzinie.

Oto co stworzyłam na zajęciach z Olą...










No i wreszcie niedziela. Tutaj z kolei wraz z moją córcią zapisałyśmy się na warsztaty z quilingu u Kasi Wojtasik. To co ta dziewczyna potrafi czarować z paseczków papieru to jest nie do opisania.
Tworzyłyśmy kwiatka na grzebieniu. Oj tutaj to trzeba mieć anielską cierpliwość. Moja córcia to już zaprawiona w quilingu, więc było jej łatwiej.....a ja?....może zrobiłam w życiu kilka quilingowych kwiatków i powiem, że łatwo nie było. Tego oto kwiatuszka z listkiem zwijałam i sklejałam blisko 3 godziny!!:):)...a ile to razy zwinięty paseczek po zdjęciu z grzebienia rozwinął mi się i trzeba było zaczynać od początku:)
Ale warto było i jestem mega zadowolona...

wiem, wiem...widać nieestetyczny klej na środku....ale to naprawdę pierwszy taki mój kwiatek
 





No i kochane moje...a żeby tego było mało to poznałam w niedzielę dwie, fantastyczne blogowe koleżanki - Anię Iwańską i Basię. Miałyśmy tylko pół godzinki - ale naprawdę buzie nam się nie zamykały:)


Dziewczyny Kochane - dziękuję za to przesympatyczne spotkanie:)
 
 
To tyle na dziś. Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko:)
Pa, pa:)

63 komentarze:

  1. Ach pozytywnie zazdraszczam!!! Chodzą za mna takie rożne rękodzielnicze warsztaty ... Cudowny czas! I fantastycznie ze spróbowałaś czegos nowego:) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko:-)
      Ja też się cieszę zawsze jak szalona jak mam możliwość uczestniczenia w takich warsztatach. Zawsze to człowiek nauczy się czegoś nowego:-)
      Uściski przesyłam:-)

      Usuń
  2. Cudne prace stworzyłaś! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace powstały na warsztatach a ta różyczka nie dość ze śliczna to kolorek ma cudowny. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko powiem nieskromnie, że z wszystkich kwiatów jakie zrobiłam to akurat z tej różyczki jestem najbardziej zadowolona:-)
      Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  4. Wspaniałe warsztaty i efekt godny pozazdroszczenia.:) Szczególnie te kwiatki mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. ...a nad kwiatkami to mam zamiar dopiero przysiąść w domu jak więcej wolnego czasu znajdę:-)

      Usuń
  5. Och, poznaje te kwiaty :) Ja byłam na warsztatach u Agi w zeszłym roku. We Wrocku na DWC jest magicznie , ale ja w tym roku nie dotarłam. :) Wszystkie prace wyszły Ci pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga ale chyba jeszcze jesienne DWC będą. ...albo tak pod koniec lata, bo w zeszłym roku jakoś tak na koniec sierpnia chyba byłam albo nawet to i może był początek września. ...wiec jeszcze może się uda:-)

      Usuń
  6. Fantastyczne efekty tych warsztatów! Zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, ale ja to amator dopiero:):)

      Usuń
  7. Rewelacyjne są te Twoje kwiatuszki, szczególnie róża mi się podoba:-)
    Tag jest prześliczny, a ostatni kwiatek też wyszedł Ci świetnie:-)
    Dzisiaj przeglądałam tutoriale quilingowe, paski mam to czas spróbować;-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko:)
      Wiesz, tyle nowych rzeczy chciałby człowiek spróbować....tylko jak ten wolny czas wydłużyć?:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  8. Ale miałaś super wyjazd. Kwiatki są cudne, na takie warsztaty to sama bym się kiedyś wybrała :) Mediowanie, to akurat technika za którą nie przepadam, ale i tak fajna praca Ci wyszła. I podziwiam Agatko, że się nie poddałaś i zrobiłaś jednak ten quillingowy kwiatek, ja kiedyś próbowałam i stwierdziłam że to nie na moje nerwy :)
    No i świetnie Was zobaczyć na zdjęciu, bo rozumiem że po środku jesteś Ty? :) Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lieczko - dziękuję za miłe słowa:)
      To prawda, że do niektórych rzeczy trzeba mieć anielską cierpliwość - choć jak mi się te paseczki rozwijały, to przeszła mi myśl, że ja się do tego nie daje:):)
      A co do zdjęcia....to tak masz rację - pośrodku to ponoć ja:):)
      Buziaki:)

      Usuń
  9. Agatko, cudowne i twórcze chwile spędziłaś we Wrocławiu!
    Piękne prace :-)
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko:)
      Ten czas we Wrocławiu był fantastyczny:)
      Uściski przesyłam:)

      Usuń
  10. twórcze cudne chwile ujęte w magii prac pewnie za chwilę wykorzystasz w pracach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Reniu masz rację - już nawet poczyniłam zakupy w tym kierunku:)

      Usuń
  11. Piekne prace i zapewne wspaniale spędzone chwile.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:)Z takich warsztatów to zawsze się sporo wiadomości przywiezie:)

      Usuń
  12. Pieknie wyszło,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko ja również dziękuję za super spotkanie. Zawsze mnie dziwią te spotkania w realu . Niby znamy się tylko z blogów a zawsze mam wrażenie że znamy się od piaskownicy. I tym razem było podobnie. Krótko ale jakże miło i sympatycznie.
    Co do warsztatów to trochę zazdroszczę tych z quillingu , u Agnieszki Cebuli była w Katowicach , a media to nie moja bajka, nie przepadam . Twoje debiutanckie prace wszystkie sa świetne , poradziłaś sobie świetnie. Podziwiam ta różyczkę, bo mnie się nie udała wcale.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu mam nadzieję, że to nie ostatnie nasze spotkanie:)
      A co do mediowania to powiem Ci, że coraz bardziej mi się podoba....im bardziej je odkrywam tym bardziej mnie wciąga:)
      Quiling jest fajny - cieszę się, że spróbowałam, ale nie wiem czy to tak do końca moja bajka....czas pokaże:)
      Buziole Aneczko dla Ciebie:)

      Usuń
  14. Fantastyczne są takie spotkania!Troche Wam zazdraszczam;)
    Wspaniałe kursy wybrałaś, powstały cudne prace!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Ja do Wrocławia mam ok 100 km - więc od czasu do czas mogę sobie pozwolić na taki wyjazd.
      Inne, ciekawe warsztaty przeważnie są organizowane dość daleko no i z tego względu odpadają:)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  15. To były piękne dni :-)
    Świetne prace, nie widać po nich ,że to debiut. Twoja różyczka jest cudna!!!
    Cudownie,że mogłam się z Wami spotkać.To było intensywne pół godzinki :-)
    Do następnego spotkania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Basiu - to były piękne dni:)I jeszcze to spotkanie - wisieńka na torcie:)
      Do następnego spotkania:)

      Usuń
  16. Wspaniałe warsztaty musiały być! Też bym chciała na nich być :D
    Piękne kwiatki, cudowny tag, no a ten kwiatek wygląda świetnie! Do tego jeszcze wspaniali ludzi dokoła, miłe spotkania - spełnienie marzeń :) Cieszę się, że warsztaty się udały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu za tak miłe słowa:)
      Ja nadal gorąco wierzę, że nasze spotkanie w tym roku dojdzie do skutku:)
      Buziaki:)

      Usuń
  17. Trochę zazdroszczę.Basię znam a resztę chętnie bym poznała. Spotkania z ludźmi są najfajniejsze a i na warsztatach sporo można się nauczyć. Szkoda, ze to drugi koniec Polski. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Janeczko - na warsztatach te spotkania z ludźmi i ich poznawanie ma niesamowitą moc i radość:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Wszystko wspaniale Ci wychodzi! Zdolniacha z Ciebie:)
    Ten quilingowy kwiat jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Agaciu, pozytywnie zazdroszczę tych warsztatów i miłego spotkania. Cudności stworzyłaś, a mediowa tag powala na kolana.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:) Spotkanie było cudowne a warsztaty bardzo pouczające:)

      Usuń
  20. No no piękne prace, super doświadczenia, zazdroszczę! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie prace pięknie Ci wyszły :).

    Teraz na spokojnie możesz wykorzystywać zdobytą wiedzę :).

    Ooo ale Ci zazdroszczę poznania Ani i Basi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)
      Wiedzę będę praktykowała...mam nadzieję, że uda mi się zrobić jakieś fajne rzeczy:)
      A Ania i Basia są przesympatyczne:)

      Usuń
  22. Dziękuję Dorotko. A warsztaty rzeczywiście były bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne prace Agatko, wiele się nauczyłaś na tych warsztatach. Kwiaty wyszły prześlicznie, baaardzo mi się podobają. Mediowy tag też jest świetny, to ekstra zabawa i teraz pewnie częściej będziesz sięgać do tej techniki. No a quilling - kwiatek jest śliczny. Podziwiam Twoją cierpliwość. Sama zrobiłam zaledwie kilka prac bo właśnie tej cierpliwości mi brakuje. Takie spotkania muszą być bardzo sympatyczne. Przesyłam buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu za miłe słowa:)
      Sporo nowych rzeczy się dowiedziałam i chętnie będę je wykorzystywać, tylko ostatnio jestem na bakier z wolnym czasem.
      A spotkanie z dziewczynami było krótkie ale przesympatyczne:)
      Uściski Ewuniu:)

      Usuń
  24. Świetne prace :) Bardzo mi się podobają :) Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej twórczości :) Już obserwuję Twój blog, więc na pewno będę tutaj często zaglądać :) Zapraszam też do siebie, na:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - bardzo mi miło:)
      Zaglądałam już na Twojego bloga i dla mnie to co tworzysz to jest mistrzostwo:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  25. Cudowne kwiaty zrobiłaś.Ja mieszkam 70km od Wrocławia u mam problem się wybrać na takie warsztaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...to może mieszkamy całkiem niedaleko siebie?

      Usuń
  26. Piekne kwiaty! I praca warsztatowa!

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniałe kwiatki zrobiłaś Agulku, i jak miło popatrzec na was dziewczyny Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ Ci zazdroszczę tych kwiatowych warsztatów, ja niestety mogę jedynie korzystać z tych w necie, ale to nie to samo co podpatrywać mistrzów na żywca :DDD. Cudowne prace, wszystkie podobają mi się bardzo :))).
    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Ja bardzo się cieszę, że od czasu do czasu mogę wziąć udział w takich warsztatach, a jeśli nie mogę to też szukam kursów i inspiracji w necie:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  29. Zazdraszczam Ci takich warsztatów. Warsztaty to jednak zupełnie coś innego niż nauka z internetu na przykład. Też bym chętnie nauczyła się robic takie kwiatki. Twoje wysżły pięknie. I gratuluję poznania Koleżanek. Super !!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne kwiaty, aż sama chciałabym uczestniczyć w takich warsztatach, a jeszcze w tak miłym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ piękne prace;) Zazdroszczę warsztatów;)

    OdpowiedzUsuń