czwartek, 4 lutego 2016

Biblioteczka - Szkarłatne sari

Jak już wiecie moją drugą, ogromną pasją są książki. Mogę śmiało powiedzieć, że życie bez książek to nie życie.... od malego dziecka uwielbiam czytać.
W biblioteczce będę pokazywać i opisywać ciekawe pozycje książkowe - które przeszły przez moje ręce i oczy. W większości jestem posiadaczką tych książek - ale korzystam także z usług biblioteki.

Dziś polecam, w zasadzie nie żadną nowość - ale ja właśnie kończę ją czytać

SZKARŁATNE SARI - Javier Moro
Jest to historia Soni Gandhi oraz rodziny do której wkroczyła poślubiając syna Indiry Gandhi. Sonia pochodzi z Włoch, ze skromnej rodziny. Będąc w Cambridge poznaje młodego Hindusa - Rajiva Gandhiego. Wybucha między nimi ogromne uczucie - które musi przetrwać i pokonać wiele przeciwności i różnic dzielących światy z których oboje pochodzą.
Jednocześnie przez cały czas, autor wciąga nas do świata polityki Indii. Poznajemy wszystkie jej aspekty poprzez rodzinę Gandich i ich wierną służbę Indiom nawet za cenę życia.
Powiem jedno - książka wciąga niesamowicie....naprawdę polecam

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię poznać historię i zwyczaje innych kultur, bardzo ciekawa pozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie ta książka wciągnęła:)tym bardziej, że lubię klimaty indyjskie.
    Następne czekają już w kolejce do zaprezentowania...tylko, żeby tego czasu było ciut więcej:)

    OdpowiedzUsuń